Gratis doneren via Doelshop

Stichting Mtangani > Mtangani Nieuws > Gratis doneren via Doelshop

Gratis doneren via Doelshop

Jouw steun is belangrijk voor doelen zoals Stichting Mtangani, daarom willen we je eraan herinneren dat je altijd gratis kunt doneren aan Stichting Mtangani wanneer je online winkelt. Jouw gratis extra klik bij elke aankoop maakt echt een verschil voor sociale projecten.
DoelShop biedt maatschappelijke initiatieven een waardevolle bron van structurele donaties, iets dat niet altijd gemakkelijk te verkrijgen is voor nonprofits. Daarom hopen we je weer terug te zien wanneer je online winkelt, gebruik simpelweg de link van Stichting Mtangani: doelshop.nl/stichtingmtangani.
De ontvangen donaties gebruiken wij om maandverband te kopen voor onze meiden op school, zodat ze niet thuis hoeven te blijven tijdens hun menstruatieperiode.
Op deze manier kost het je geen cent extra en zijn wij er erg mee geholpen. Alle grote webwinkels doen hier aan mee.